Idéer til nye websites

Her finder du alverdens gode fiduser til inputs til bedre indtjening - Du kan selv skovle ind af andres tips og øse ud af din egen kløgtige viden!

Idéer til nye websites

Indlægaf jomi skrevet 8. jan 2009, 21:35

Hej allesammen,

Jeg sad tidligere og spekulerede over hvad man kunne få, som et unikt koncept til et website. Desværre kom jeg ikke rigtig på noget, og jeg lod det ligge lidt.

Derfor synes jeg, at man i denne tråd kan komme med idéer og bud til nye websites.

Med venlig hilsen,
Jonathan Miller
Brugeravatar
jomi

Re: Idéer til nye websites

Indlægaf Feder skrevet 9. jan 2009, 10:27

Jeg er nok det man kalder en lyn-iværksætter, jeg vil gerne have så mange bolde i luften som muligt. Det betyder så også at jeg kun bliver halvt færdigt med et projekt. Din idé med denne tråd er god nok, men folk vil nok ikke dele de idéer de kan tjene gode penge på. Der findes så mange ting man kan lave. Jeg plejer at kigge på netnationen.dk's liste over slettede domæner næsten hver dag. Udfra de slettede domæner får jeg så idéer.
[color=#000000]Med venlig hilsen
Peter Olesen

Nogle af mine sider:
Biografer - Tilbudsblog - Webhosting - Beregn dit BMI
Feder

Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf jomi skrevet 9. jan 2009, 11:46

Hej,

Ja det kom jeg også lige til at tænke på .. - men altså, som du selv skriver med netnationen, så er idéer til hvordan man finder sig et unikt koncept også helt fint.
Brugeravatar
jomi

Indlægaf superbif skrevet 15. jan 2009, 16:42

Hvad kan du bruge netnationen.dk's liste til?????
superbif

Indlægaf jomi skrevet 15. jan 2009, 16:44

Hej superbif,

Hvis du kigger på http://netnationen.dk/lists/deleted-domains/ er det muligt at se en liste med slettede sider. Ud fra de slettede sider, kan du derfra få idéer og inspiration til et nyt, måske unikt, website.

Med venlig hilsen,
Jonathan Miller
Brugeravatar
jomi

Indlægaf superbif skrevet 15. jan 2009, 16:47

jomi skrev:Hej superbif,

Hvis du kigger på http://netnationen.dk/lists/deleted-domains/ er det muligt at se en liste med slettede sider. Ud fra de slettede sider, kan du derfra få idéer og inspiration til et nyt, måske unikt, website.

Med venlig hilsen,
Jonathan Miller

Det vil jeg da prøve så...
superbif

Indlægaf Feder skrevet 15. jan 2009, 23:20

superbif skrev:Hvad kan du bruge netnationen.dk's liste til?????

Præsis som jomi skriver. :)
Peter Olesen

Nogle af mine sider:
Feder

Indlægaf jomi skrevet 15. jan 2009, 23:25

Hej Feder,

Jeg må sige at jeg er imponeret over din metode... Den er ret god, der åbner sig en del muligheder og jeg har da en lille idé eller to til nye sites, takket være metoden. Det bliver dog nok først når mine andre projekter ellers bliver færdige.

Jeg har fået idéen til at starte et medie site kaldet http://millermedia.dk som næsten allerede er færdigt, og det har jeg da nogle gode planer med. Det er også en smart service de yder, da man kan læse om alle domæner :)

Med venlig hilsen,
Jonathan Miller
Brugeravatar
jomi

Indlægaf Feder skrevet 15. jan 2009, 23:39

Hej Jomi,

Mange tak, og ja, man får gode ideer og sådan ud af netnationen.dk's liste over slettede domæner. Jeg selv har flere projekter kørende heletiden, og har da også en liste med utrolig mange ideer, blandt andet domæner der kunne være gode at eje. Men det er jo sådan at der skal penge på bordet ;)

Har selv gået med tanken om et mindre "medie selskab" - Dog bliver det nok ikke til noget endnu, ved ikke helt hvad det skulle hedde, og så igen, penge! :P
Peter Olesen

Nogle af mine sider:
Feder

Indlægaf jomi skrevet 15. jan 2009, 23:46

Hej Feder,

Ja det drejer sig jo tit og oftest om pengene. Jeg gør bare det, at jeg tager min indtjening og spare lidt sammen. Så til sidst har jeg nok til det jeg gerne vil købe og så er det jo perfekt. Også en fed følelse at jeg forleden købte en bærbar for de penge jeg har tjent hos euroads, og allerede idag har jeg så igen fået en udbetaling så der hele tiden er lidt penge på internet-kontoen :-)

Med venlig hilsen,
Jonathan Miller
Brugeravatar
jomi

Næste

Tilbage til Tips & Tricks